رخدادهای سیاسی

مروری بر رخدادهای سیاسی کشور و جامعه بین المللی

رخدادهای سیاسی

مروری بر رخدادهای سیاسی کشور و جامعه بین المللی

چرا این همه توجه به میرحسین؟!

بسم الله الرحمن الرحیم
..
فضای کشور مدت هاست که رنگ و بوی انتخابات آینده را به خود گرفته است . از ماه ها پیش که گمانه زنی بر سر کاندیداها مطرح بود تا حالا که تقریبا کاندیداها مشخص شده اند رسانه ها  اخبار انتخاباتی را در صدر خبرها و فعالیت های خود قرار داده اند و نا گفته پیداست که نقش موثری هم درجهت دهی فضای سیاسی کشور له یا علیه کاندیداها دارند
در حال حاضر میرحسین موسوی مشخص ترین سوژه انتخاباتی اکثر رسانه های خبری است .از رسانه های اصلاح طلب که سعی در همراهی بدنه ی خود با وی دارند و گروهی از اصولگرایان که هنوز اعلام نکرده اند از چه شخصی حمایت خواهند کرد تا رسانه های حامی دکتر احمدی نژاد .
در میان این همه توجه رسانه ای به میرحسین نکته ی قابل توجه این است که وی حرف چندانی برای گفتن ندارد و برنامه خاصی را هم تا کنون معرفی نکرده است و حتی در میان اقشار مردم هم نتوانسته حمایت چندانی را جلب کندو  بیشترین صحبت هایش تخریب عملکردهای دولت است وعملا همین توجهات بی جهت رسانه ای است که از وی رقیبی جدی را می تراشد وگرنه واقعیت موجود خلاف این مسئله را نشان می دهد .
پس چرا رسانه های حامی دولت به جای توجه بیشتر بر راهکارها و روش های حمایت همه جانبه از دولت این همه توجه به میرحسن نشان می  دهند و از ظرفیت های بسیار خود برای ایجاد جو یکپارچه بین حامیان استفاده نمی کنند و با این کار خود عملا به نفع وی عمل می کنند؟
.
البته در این جا ذکر دو نکته را لازم می بینم
اول اینکه منظور از رسانه علاوه بر رسانه های رسمی مانند خبرگذاری ها و روزنامه ها سایت های شخصی و انبوه وبلاگ های فعال سیاسی است
و دوم هم اینکه با ذکر چنین مسئله ای مدعی بی توجهی به رقیب و عملکرد و برنامه هایش نیستم اما آنچه اکنون به چشم می آید توجهی بیش از اندازه به وی است که ممکن است ما را از مسیر و هدف اصلی دور کند .
نگاهی به اخبار زیر شاید این افراط را تا حدی نشان دهد. این خبرها و تحلیل ها مصاحبه ها همه در سایت ها و وبلاگ های نزدیک به دولت است .اما حتی یک سوم این مقدار در مورد کاندیدای مورد حمایت خود مطلب ندارند!

 

فروزنده:موسوی تکلیفش را با گروه های افراطی مشخص کند 

 

موسوی با اعضای گروهک نهضت آزادی دیدار کرد 

 

موسوی توانایی جذب اصلاح طلبان را ندارد 

 

موسوى: سهام عدالت را جمع مى کنم 

 

میرحسین و طفره از شفافیت 

 

گفتمان موسوی؛ خاتمی‌محوری یا عوام‌فریبی؟ 

 

آزمایش و خطا در زمان موسوی با ضایعات همراه بود 

 

سکوت موسوی در قبال گزارش تخلف 1000 صفحه‌ای نفت در دولت قبل 

 

ادعای اسلام ناب با سازش با اسلام امریکایی همخوانی ندارد 

 

 
نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شیخ جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 00:11 http://www.4baagh.blogfa.com

سلام
بدم می آید. از فضای انتخابات. از بی انصاف شدن. از یکطرفه رفتن. از احساس تکلیف هایی که آدمها را به هر دستاویزی متمایل میکند برای رای آوردن. و... بدم می آید از انتخابات.
یاعلی مددی

عدالتخواه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 http://www.qoba.blogfa.com

سلام
دومبحث است یکیداغ کردن انتخابات که حالالازمه یکی نه سیاست روانی جناح مقابله اون هااب خوردن میرحسینم خبرمی کنندتااسمش وتوذهن هاجابندازنداین جابایدحواس هاجمع باشه مردم فقط بایدبرنامه بخواهن والسلام
والعاقبة للمتقین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد