رخدادهای سیاسی

مروری بر رخدادهای سیاسی کشور و جامعه بین المللی

رخدادهای سیاسی

مروری بر رخدادهای سیاسی کشور و جامعه بین المللی

اعترافات منافقین بازداشت شده در پی حوادث اخیر

به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، سربازان گمنام امام زمان (عج ) طی یک سلسله عملیات گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری تعدادی از اعضای گروهک منافقین که در پادگان اشرف در عراق آموزش های مختلف دیده و با هدف اقدامات تروریستی وارد کشور شده بودند؛ شدند دستگیرشدگان اعتراف کردند که پس از آموزش در عراق و ورود به داخل ایران؛ توسط اتاق عملیات منافقین در انگلیس هدایت و پشتیبانی می‌شدند.
ستاد فرماندهی این گروهک که هدایت و حمایت مالی اقدامات تروریستی آن در کشورهایی مانند عراق و ایران را برعهده دارد در حومه شهر پاریس فرانسه؛ در محله‌ای بنام اور قرار دارد.
برپایه این گزارش، 2 تن از منافقین بازداشت شده در اغتشاشات اخیر تهران پس از اعتراف به ارتباط مستقیم با گروهک تروریستی منافقین اظهار داشتند که این گروهک تروریستی آنان را برای آشوب و اغتشاش پس از برگزاری انتخابات در ایران آماده کرده بودند.
یکی از این منافقین بازداشت شده در اعتراف خود اظهار داشت: من 3 ماه در مقر اشرف ـ مقر گروهک منافقین در عراق ـ بودم و در آنجا آموزش‌هایی مانند استفاده از سلاح، آتش‌زدن اتوبوس و حمله به پایگاه‌ها را دیدم.
یکی دیگر از این منافقین نیز در اظهارات خود با اشاره به ارتباط مستقیم با گروهک منافقین در انگلیس گفت: فردی بنام زهره مداوم از لندن با من تماس می‌گرفت و پیگیری مسائلی همچون آتش زدن مراکز دولتی و جنگ مسلحانه را از من جویا می‌شد که من نیز آن را انجام می‌دادم.
دولت انگلیس نیز سال گذشته به منظور هموار کردن راه برای شروع مجدد اقدامات خشونت آمیز توسط منافقین؛ آنان را از فهرست تروریستی خارج کرد و اجازه داد تا مراکز هدایت عملیات خود را در آن کشور گسترش دهند.
گفتنی است تلویزیون جمهوری اسلامی ایران روز گذشته اقدام به پخش اعتراف و نوارمکالمه تلفنی میان برخی از دستگیرشدگان اخیر و رهبران گروهک منافقین نمود که آنها را تشویق به اقدامات خرابکارانه نظیر آتش زدن اتوبوس؛ پمپ‌بنزین‌ها؛ حمله به پایگاه‌های بسیج و تخریب اموال عمومی می‌کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد