رخدادهای سیاسی

مروری بر رخدادهای سیاسی کشور و جامعه بین المللی

رخدادهای سیاسی

مروری بر رخدادهای سیاسی کشور و جامعه بین المللی

10 کشته و 100 مجروح در پی آشوب‌های دیروز تهران

 گزارش خبرنگار سرویس "فضای مجازی "، در این آشوب و اغتشاش که عناصر مسلح نیز در سازماندهی و هدایت آن فعال بودند علاوه بر مراکز عمومی و اموال مردم، چندین مسجد مورد تعرض قرار گرفت و مسجد لولاگر، در تقاطع خیابان آذربایجان ـ نواب به آتش کشیده شد.
حضور عوامل تروریستی و استفاده آنها از مواد منفجره و سلاح گرم در آشوب‌های دیروز خیابان انقلاب ـ آزادی محسوس بود بگونه‌ای که متاسفانه در آشوب‌های منجر به درگیری، 10 نفر از هموطنانمان کشته و بیش از 100 نفر مجروح و مصدوم شدند.
سردار رادان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در گفت‌گو با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی طبق دستور برای پراکنده کردن آشوبگران از هیچ‌گونه سلاح گرم استفاده نکرده است افزود: وجود اشرار و عناصر نفوذی گروه‌کهای ترویستی در داخل جمعیت و استفاده آنان از انواع سلاح گرم و سرد عامل اصلی تلفات آشوب‌های دیروز است.
اقدامات اطلاعاتی ـ امنیتی برای شناسایی و دستگیری عوامل مسلح تروریست ادامه دارد و نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید.
ساعتی قبل از آغاز اغتشاشات دیروز نیز یک تروریست تلاش کرده بود در مرقد مطهر امام روح‌الله بمب‌گذاری کند که با هوشیاری ماموران امنیتی نتوانست وارد مرقد امام شود اما مواد همراه خود را منفجر کرد که در نتیجه چند نفر از زائران و شیفتگان امام راحل مجروح شدند و فرد تروریست نیز به هلاکت رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد