رخدادهای سیاسی

مروری بر رخدادهای سیاسی کشور و جامعه بین المللی

رخدادهای سیاسی

مروری بر رخدادهای سیاسی کشور و جامعه بین المللی

اعتقاد به ولایت فقیه از نگاه موسوی و کروبی ...یک سال پیش

حجت الاسلام مهدی کروبی، روز دوشنبه در یک نشست خبری در یکی ازهتلهای ارومیه، افزود: خود را موظف به پیروی از رهبری و دفاع از اصل ولایت فقیه می دانم و خط قرمز من با دوستان اصلاحاتی پیروی من از ولایت فقیه است.‬
وی گفت: بارها اعلام کرده‌ام خود را تابع دستور و نظرات رهبری و ولی فقیه می‌دانم؛ تا آنجاییکه در صورت تشخیص رهبر از نامزدی و حضور در رقابتهای انتخاباتی کناره گیری کنم. 
موسوی در پاسخ به گروهی از دانشجویان که شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه سر می‌دادند، گفت: مرگ بر ضد ولایت فقیه شعار من‌ است. 
کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات ریاست جمهوری دهم در خصوص نهضت آزادی گفت: به خاطر برخی نظریات آنها که نهضت آزادی در خصوص ولایت فقیه دارند از همان اول راه من با آنها جدا بوده و اخباری که در خصوص دیدار من با نهضت آزادی و جبهه ملی مطرح شده است، واقعیت ندارد 
میرحسین موسوی درجمع دانشجویان دانشگاه مازندران: «خودم را بسیجی می‌دانم. بسیجی واقعی مدافع ناموس مردم است. بسیجی واقعی دید ملی دارد، ‌به ولایت فقیه معتقد است ، به قانون اساسی هم پایبند است و از رای مردم حراست می‌کند 
 
*  
برای دیدن مطالب بیشتر و کامل تر به وبلاگ یک سال پیش ...همین روزها  نگاهی داشته باشید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد