رخدادهای سیاسی

مروری بر رخدادهای سیاسی کشور و جامعه بین المللی

رخدادهای سیاسی

مروری بر رخدادهای سیاسی کشور و جامعه بین المللی

تصاویری که جمهوری اسلامی از انتشار آن وحشت دارد!

ساعتی پس از حضور میلیونی مردم وفادار کشورمان در راهپیمایی 22بهمن ماه برخی فعالیتهای سایبری برای کمرنگ جلوه دادن این حضور آغاز شد.
به گزارش البرز دراقدامی طنز گونه 6تصویر از حضور مردم در راهپیمایی تهران با تعابیری مضحک درحال ارسال است که از آن بعنوان "تصاویری که حکومت از انتشار آن وحشت دارند" یاد شده است.
دریکی از این تصاویر که درخیابان آزادی گرفته شده یک بانک تعطیل علامتگذاری شده و اعلام میشود این بانک اقدام به توزیع سکه طلای رایگان به مردم مینموده است.
این ادعای احمقانه درحالی مطرح میشود که هیچ اجتماعی در محل مورد نظر دیده نمیشودو بقیه مردم نیز به طور عادی درحال حرکت هستند.


در تصویر دیگری که مربوط به زیر گذر انتهای بزرگراه یادگار امام است ماکت یک سیمرغ بعنوان تانک استتار شده حکومت برای حمله احتمالی به مردم نشان داده میشود .
این درحالیست که بادقت در تصویر ،چرخ گاری که با آن  ماکت مورد نظر حمل میشود و افرادی که بالهای پرنده افسانه ای ایران زمین را به حرکت درمیآورند دیده میشوند .
ازسوی دیگر با دقت در جدولهای حاشیه این زیرگذر متوجه میشویم طول این سیمرغ برابر است با طول 5جدول حاشیه خیابان یعنی 250 تا 300سانتیمتر .حال سوال اینجاست که کدام تانک سه متر طول دارد؟
 

درتصویر دیگری که گویا مربوط به یکی از شهرهای شمال شرقی تهران است تصویرمردم حاضر در راهپیمایی که بخاطر بارش باران چتر به دست گرفته اند بعنوان افراد ناشناس لبنانی در راهپیمایی تهران یاد شده است .
این درحالیست که هیچ عکاس هیچ فردی را دراین تصویر برای اثبات ادعای خود نشان نمیدهد.


درتصویر دیگری حرکت نمایشی یکی از بسیجیان درحاشیه راهپیمایی تهران بعنوان شکنجه یکی از رهبران جنبش آزادی یاد میشود .
 

در مضحک ترین تصویر ازاین 6تصویر فردی که بصورت نمایشی بعنوان "حسنی مبارک" دستانش بایک چفیه بسته شده و با نصب پلاکاردی "حسنی مبارک فرار کرد" بالای سرش دیده میشود بعنوان حمله لباس شخصی ها به یک فعال سیاسی به نمایش در آمده است.


دریکی دیگر از ادعاهای مضحک تصویر یکی از نمایندگی های سایپا درحاشیه خیابان آزادی به نمایش گذاشته شده و از آن بعنوان محل توزیع اتومبیل رایگان به حاضران در راهپیمایی 22بهمن یاد شده است .
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد