رخدادهای سیاسی

مروری بر رخدادهای سیاسی کشور و جامعه بین المللی

رخدادهای سیاسی

مروری بر رخدادهای سیاسی کشور و جامعه بین المللی

تخریب دولت تنها برنامه ی دیگر کاندیداها

بسم الله الرحمن الرحیم

احمدی نژاد بدون شرح!
تبلیغات رسمی برای انتخابات از دیروز شروع شد . هرچند کاندیداها ماه هاست که تبیلغات رو شروع کردند .
مرکز ثقل تبیلغات آقایان موسوی ، کروبی و رضایی به قول خودشان انتقاد از وضع موجود و نقد عملکرد دولت(بخوانید تخریب عملکرد  دولت) است .
در این مدت که پیگیر سخنرانی های این سه نفر بودم ، متاسفانه در کنار این همه ایراد گیری و سیاه نمایی اوضاع کشور، کمتر و به ندرت دیدم که راه حلی برای برون رفت از این شرایط به قول آ قایان بحرانی ، اراده شود .
آنچه که مهم تر از انتخابات است ، این است که این گونه حرف ها و نقل ها در مورد اوضاع کشور باعث نا امیدی مردم از آینده و سلب آرامش و امنیت روانی مردم می شود ، یعنی همان چیزی که اتفاقا همین افراد روی آن تاکید می کنند .
اما تجربه نشان داده این دلسوزی ها و ابراز هم دردی ها فقط مصرف انتخاباتی دارد .
کاش مردم مهم بودند ...
همین افرادی که امروز دم از حمایت از افراد مستضعف می دهند مگر پشت سرشان کسانی به عنوان حامی و خط دهنده نیستند که معتقد بودند و هستند که وظیفه دولت حمایت از اقشار ضعیف نیست و خودشان باید کار کنند و زندگی شان را بگردانند .
مگر همین افراد کمک دولت به خانواده هایی را که به نان شب محتاج اند و نمی توانند منتظر طرح های بلند مدت اقتصادی بمانند تا بلکه زندگی شان رونقی بگیرد، را گدا پروری ننامیدند؟
مگر حامیان شان بیانیه صادر نکرده اند که کمک های به مردم محروم کشور هدر دادن سرمایه های کشور است؟
نمی توان شعار های اقتصادی چپ داد و حامیان و مدعیان دو آتشه لیبرالیستی را در صف خود جا داد .
می گویم شعار های چپ ، چون اثری از گفتمان امام و اسلام که همواره تاکیدش بر حمایت از محرومین بود در کلام این افراد نمی بینم .
آقایان انتخابات تمام می شود و یک برنده هم بیشتر نخواهد داشت .
اگر پیروز شوید ، مردم دوباره در، گیر و دار سهم خواهی ها و درگیری های بی هدف و بی فایده سیاسی شما و هم فکران و حامیان تان گم خواهند شد .و پوچی شعار هایتان در همان ابتدای کار معلوم می شود .
و اگر پیروز میدان انتخایات نباشید ، این همه سیاه نمایی و تخریب دستاوردهای نظام و سخنان تلخ شما همواره در ذهن مردم باقی خواهد ماند و البته خود بهتر می دانید که عدم پیروزی "نه " بزرگ مردم به جریان پشت سر شما خواهد بود و همگی باید به دنبال فعالیتی برای دوران باز نشستگی سیاسی اجباری خود باشید .  

.  

نامزدهاى محترمى که تاکنون نام‏نویسى کرده‏اند و مشغول تبلیغات و اظهاراتى هستند - اگرچه حالا وقت قانونى هم نرسیده، اما تبلیغات میکنند؛ اشکالى ندارد - سعى کنند با انصاف عمل کنند. اثبات و نفى‏شان با توجه به حق و صدق باشد. چیزهائى را که انسان میشنود، باور نمیکند که از زبان نامزدها و آن کسانى که دنبال این مسئولیتها هستند، از روى صدق و صفا خارج شده باشد. گاهى انسان حرفهاى عجیب و نسبتهاى عجیبى میشنود. این حرفها مردم را نگران میکند؛ کسى را هم به گوینده‏ى این حرفها دلبسته و علاقه‏مند نمیکند! نامزدهاى محترم توجه داشته باشند: اذهان عمومى را تخریب نکنند. این همه نسبت خلاف دادن به این و آن، تخریب کننده‏ى اذهان مردم است؛ واقعیت هم ندارد؛ خلاف واقع هم هست. بنده که از همه‏ى این آقایان اوضاع کشور را بیشتر میدانم و بهتر خبر دارم، میدانم که بسیارى از این مطالبى که بعنوان انتقاد درباره‏ى وضع کشور و وضع اقتصاد و اینها میگویند، خلاف واقع است؛ اشتباه میکنند. ان‏شاءاللَّه اشتباه است.

22/2/1388   بیانات در جمع مردم استان کردستان‏ در میدان آزادى سنندج‏ 

  در اولین نطق تلویزیونی؛  میرحسین با "تخریب" آغاز کرد  

میرحسین با آغاز "تخریب‌گونه" نطق‌‌های انتخاباتی‌اش، این سوال را در افکار عمومی مطرح کرد که آیا او برنامه‌ای برای اداره کشور تدارک دیده است؟


 

نظرات 2 + ارسال نظر
تاملات چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 http://bazrafkan.blogfa.com

یک کم جستجو کنید زیاده تو اینترنت همین سایت رجا. به سوی دولت اسلامی و غیره هستند

پلخمون سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:51

علیکم السلام
دستمون خالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد